joi, 16 mai 2013

11 citate despre omul frumos din Dan Puric

  1. Omul frumos tinde spre desăvârşire. Dacă nu poate vorbi împotriva urâtului, tace, dar în tăcerea lui e un refuz hristic a tot ceea ce înseamnă urât.

  2. Ei m-au întrebat care sunt treptele succesului, iar eu le-am răspuns că nu treptele succesului sunt importante, ci treptele împlinirii sufleteşti. Succesul fără scrupule este machiavelic. Împlinirea ta sufletească contează.

  3. Dacă priveşti România prin ochii lui Sancho Panza, un ţăran plin de vitalitate, cu simţul realităţii, vezi un ghetou neocomunist, fără perspectivă politică, fără viitor, trăind o confuzie şi o improvizaţie totală. Un destin aproape tragic. Dacă priveşti prin ochii lui Don Quijote, vezi o ţară cu o taină imensă, capabilă să dăruiască şi celorlalţi. Depinde prin ce ochi o priveşti. El s-a îndrăgostit de Dulcineea nu din văzute, ci din auzite. Eu, la fel, m-am îndrăgostit de România, nu din văzute, pentru că îţi vine să te sinucizi dacă ieşi acum pe stradă, ci din ce-am citit şi din ce mi-au povestit alţii despre ea.

  4. Omul frumos în ziua de azi e cel ce urcă invers pe scară, înfruntând nu numai turma care coboară, dar şi insultele ei!

  5. Intelectualii din România sunt oamenii cărţilor, nu sunt oamenii duhului.

  6. Intimitatea mea este sfântă. Nu vedeţi că este o modă să-ţi exhibi intimităţile? Iar dacă nu le exhibi, te vânează paparazzi! Asta este o infecţie venită din Occident. Nu e a noastră. Creştinul are intimitatea lucrului.

  7. În esenţă, România este frumoasă, dar chipul îi este acoperit de murdărie.

  8. Darwin l-a smuls pe om din braţele lui Dumnezeu şi l-a pus în braţele maimuţei.

  9. Femeile sunt expresia fizică a fizicii cuantice, a unei alte realităţi. O informaţie, o realitate aberantă este distrusă în cămin datorită unei femei care poate să îţi fie soţie, poate să îţi fie prietenă, poate să îţi fie mamă, sau poate să îţi fie bunică.

  10. Căci ce este, în fond, prietenia, dacă nu acel minunat privilegiu al sufletului în care adevărul se poate odihni.

  11. Nu avem voie să fim spectatori la ceea ce ni se întâmplă.



Asculta Radio Frecventa Sufletului! Muzica si emisiuni pentru sufletul tau
http://radiovoceasufletului.ro

Niciun comentariu: